
Kaikki mitä haluat tietää kokouksista
Usein kysytyt kysymykset
Saapuminen ja vastaanotto
Miten meidän tulisi saapua alueelle?
Ajakaa suoraan kokoushuvilalle tai tilaan, joka on varattu teille. Alueella risteyskohdissa on yrityskohtaiset opasteet. Mikäli haluatte muun opasteen kuin yrityksen nimen, ilmoittakaa siitä meille etukäteen. Henkilökuntamme ottaa ryhmän vastaan ja alkuinfossa käymme läpi aikataulut, kokoustekniikan, majoitushuviloiden sijainnit ja muut käytännön asiat.
KUINKA PALJON PYSÄKÖINTITILAA ON TARJOLLA?
Villa Vellamo: 50 autoa
Isohaapa: 50 autoa
Villa Aurum: 15 autoa
Huvilat 1 ja 2, Tuuletar Ilmatar, Aallotar: 4 autoa
Vip-huvila: 5–8 autoa riippuen vuodenajasta
Kaikkien majoitushuviloiden piha-alueita voi käyttää pysäköintiin klo 16 jälkeen. Talviaikaan Vip-huvilan piha on rajallinen; tarvittaessa voi käyttää Isohaavan pysäköintialuetta, noin 150 m kävelymatkan päässä.
oNKO SÄHKÖAUTOJEN LATAUSPISTEITÄ?
Kyllä, alueella on useita Type-2 latauspistokkeita EasyPark-sovelluksella:
Aallotar: 6 pistettä (EasyPark 9741)
Haasit: 2 pistettä (EasyPark 9742)
Isohaapa: 2 pistettä (EasyPark 9743)
Vellamo: 2 pistettä (EasyPark 9744)
Omat latausjohdot tulee ottaa mukaan.
Kokoustilat
Minkälainen varustelu kokoustiloihin kuuluu?
Kaikissa kokoustiloissa on nopea internetyhteys, videotykki, valkokangas, fläppitaulu (1 kpl), fläppitaulutussit ja kokousvälinelaatikko (A4-paperia, post-it-lappuja, teippejä, korostuskyniä ja tusseja). Villa Vellamossa, Villa Aurumissa, Isohaavalla ja Vip-huvilalla on myös kokousäänentoisto.
Mitä lisävarusteita kokoustilaan voi tilata?
Lisäpalveluina ovat kokouskamera (+50 €), konferenssikaiutin, mikrofoni, ylimääräinen fläppitaulu ja ylimääräisiä post-it -lappuja.
Mitkä kokousmuodot ovat mahdollisia?
Diplomaatti, U-muoto, luokkamuoto ja ryhmätyöpöytä (määrät sovitaan tilaajan kanssa).
Majoitus
Milloin majoitushuviloihin voi saapua ja milloin ne tulee luovuttaa?
Saapuminen alkaa klo 16 ja huvilat tulee luovuttaa lähtöpäivän aamuna aamiaisen jälkeen viimeistään klo 10. Huviloiden ovikoodit annetaan tilaisuuden järjestäjälle saapuessa.
Miten majoitukset koordinoidaan?
Majoitukset voi suunnitella ennakkoon tilaajan puolesta tai vaihtoehtoisesti osallistujat voivat päättää paikan päällä, missä haluavat majoittua.
Mitä majoitushuviloilla on tarjolla?
Kaikissa huviloissa on omat saunat, kylpypyyhkeet, pesuaineet ja valmiiksi pedatut vuoteet. Päärakennukseen Isohaavalle (aamiainen ja lounas) on 150–400 m, matkat voi kulkea kävellen tai autolla. Talvella kävelyreitit ovat valaistuja.
Onko ulkoporealtaat käytettävissä majoitushuviloilla?
Majoitushuviloiden altaat voidaan ottaa käyttöön majoitushuviloilla tilaajan toiveiden mukaan. Ulkoporealtaat ovat optiona.
Juomat ja ravintola
Voimmeko tilata juomia huviloille?
Kyllä, virvoitusjuomia, oluita, lonkeroita ja siidereitä voi tilata huvilaan vähittäismyyntinä klo 21 asti. Viinit ja väkevät alkoholijuomat eivät ole sallittuja huviloille. Juomat laskutetaan tilatun määrän mukaan, kuljetusmaksu on 30 €/huvila.
Mitä juomia on valittavissa illalliselle?
Tarjolla ovat alkumaljat, ruokaviinit, jälkiruokaviinit sekä kahvi-avecit. Meiltä löytyy myös huolella valittu viinilista parhaiden pienmaahantuojien valikoimista. Ravintolatiloissa on anniskeluoikeudet, joten omien juomien nauttiminen on kielletty. Juomat laskutetaan kulutuksen mukaan, ja avatut pullot veloitetaan. Ravintolatiloista ei voi ostaa juomia ulos.
Onko Villa Vellamoon mahdollista saada kokousjuomia?
Kyllä, Villa Vellamoon on mahdollista avata kokousjuomakaappi, jossa on tarjolla viileitä virvoitusjuomia ja kivennäisvettä. Juomat veloitetaan kulutuksen mukaan.
Voimmeko tilata juomia huviloille?
Kyllä, virvoitusjuomia, oluita, lonkeroita ja siidereitä voi tilata huvilaan vähittäismyyntinä klo 21 asti. Viinit ja väkevät alkoholijuomat eivät ole sallittuja huviloille. Juomat laskutetaan tilatun määrän mukaan, kuljetusmaksu on 30 €/huvila.
Milloin kokoustarjoiluita on saatavilla?
Lounas: buffet-pöydästä klo 11:30–13:00
Iltapäiväkahvit huvilalle/kokoustilaan: klo 13:00–16:00
Illallinen ravintolassa: klo 18:00–20:00 (alkamisaika)
Illallinen huvilalle: klo 18:00, 18:30, 19:30 tai 20:00 (huviloille toimitettavat illalliset ±30 min)
Illanvieton päättymisaika: ravintolassa klo 20:00–23:00 (ma–to), klo 00:30 (pe–la ja juhlat yms.)
Aamiainen: buffet-pöydästä klo 7:30–9:00
Onko erityisruokavalioille ja allergikoille vaihtoehtoja menussa?
Kyllä, keittiömme valmistaa allergikoille ja erityisruokavalioille korvaavat ruoat. Ilmoitattehan erityisruokavalioista osallistujien nimien kanssa etukäteen.
Aktiviteetit
Mitä aktiviteetteja teillä on tarjolla yrityksille?
Meillä on laaja valikoima monipuolisia aktiviteetteja yrityksille. Aktiviteettien toteuttaa ammattitaitoiset palveluntarjoajat, ja suurin osa ohjelmasta järjestetään ulkona. Kysy myynnistämme aktiviteettien esite tarkempien vaihtoehtojen ja lisätietojen saamiseksi.
Mitä varusteita aktiviteetteihin tarvitaan?
Suurin osa aktiviteeteista toteutetaan ulkona, joten säänmukaiset vaatteet ovat tarpeen.
Onko turvallisuus huomioitu aktiviteeteissa?
Kyllä, ennen aktiviteettia käydään läpi turvallisuusohjeistukset, ja ulkopuoliset palveluntarjoajat ohjeistavat osallistujat. Lehmonkärjellä on tapahtumanjärjestäjän vastuuvakuutus.
Ilmoitukset ja maksut
Mitä tietoa tilaajan tulee ilmoittaa ennen tilaisuutta?
Kolme viikkoa ennen tilaisuutta tulee ilmoittaa:
tilaisuuden aikataulu ja ateria-ajat
lopullinen osanottajamäärä
erityisruokavaliot
tilan pöytämuoto ja tarvittavat kokousvälineet
muut erityistoiveet
Milloin laskutus tapahtuu ja mitkä ovat maksuehdot?
Maksuehtomme on 14 päivää netto (ellei tarjouksessa muuta mainita). Laskulla maksettaessa lisä 7 €/lasku. Viivästyskorko on 10,5 %. Laskutusperusteena käytetään 3 vrk ennen tilaisuutta vahvistettua henkilömäärää, aktiviteeteissa 7 vrk ennen.

Sujuva kokous alkaa tästä.
Ota yhteyttä yritysmyyntiimme – autamme mielellämme suunnittelemaan juuri teille sopivan kokous- ja ohjelmakokonaisuuden!